منتديـــــ كلمات ــــات

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ...........
أهلا ً و سهلا ً بك عزيزي الزائر في منتدى كلمات الأدبي
حبذا لو تشرفنا بتسجيلك في منتدانا المتواضع
لتفيدنا و نفيدك .......

مع تحياتي القلبية : الحسين

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديـــــ كلمات ــــات

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ...........
أهلا ً و سهلا ً بك عزيزي الزائر في منتدى كلمات الأدبي
حبذا لو تشرفنا بتسجيلك في منتدانا المتواضع
لتفيدنا و نفيدك .......

مع تحياتي القلبية : الحسين

منتديـــــ كلمات ــــات

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ليكن منتدانا منبرا ً Wink ........ لآرائكم , و أفكاركم ًSmile ....... ضمن مساحة من النقاش الجاد .....

3 مشترك

نكت مصرية

المهندس 13
    المهندس 13
    الأعضاء
    الأعضاء

ذكر
    المزاج : رايق

نكت مصرية Empty نكت مصرية

مُساهمة من طرف المهندس 13 الأربعاء يونيو 16, 2010 5:05 am

شيطان ندل,عزم اصحابة الشياطين على العشاء,دخلهم الاوضة وقفل عليهم وراح مشغلهم قرأن

مرة واحد مسطول مسك الفرخة وقال لها كل يوم بيض مفيش جبنه

واحد صعيدى عينوه مدير ملجأ أيتام اول قرار اخده اجتماع لأولياء الامور

واحد عنده مزرعة فراخ وكانت فاشلة جدا راح لمهندس زراعي وقاله: أنا مش عارف أزرع الفراخ, زرعتها من رجليها مطرحتش زرعتها من جناحها مطرحتش زرعتها من دماغها مطرحتش. المهندس قاله: روح هاتلي عينه من الأرض

ترزي متجوز واحدة قصيرة فكلها التنية

واحد عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يروح الكتكوت واكلهم ، وفي قفص القرود ياكلهم ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه بعد تلات أيام ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين

واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك جدا قالتله و انا بحب محمود جدا جدا قلها بس فيتراك ديه مربه قالتله و محمود ده عسل

واحد باشا دار عليه الزمن وافتقر حب يشتغل, إشتغل بياع فجل وجرجيرطول النهار واقف فى السوق ولابس طربوش وبينادي: فجل يا حوش .. جرجير يا كلاب

اتنين مساطيل واحد سال التاني هو النهارده السبت و اللا الحد قاللو الاتنين قاللو ماشاء الله هما بقو سوا

واحد دلوعة ابوه جبله شريط اسلامي عشان ينصلح حاله تاني يوم الاب رجع البيت لقى ابنه متحجب

واحده ست اشتركت فى من سيربح المليون جوزها طلقها عشان اتصلت بصديق

مرة واحد سافر الكويت لقى الاسامى بوحمد و بو فهد و بو محمد و بو فيراس راح سمى نفسه بوكيمون

واحد كهربائى..ابنه سخن ركبلة ترنس

كان في واحد شكله وحش قوي قوي قوي عايز يتجوزفراح واتقدم لواحده, فابيقول لأبوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسي

قاله: ما انا برضه بقول استحاله تكون خلقه ربنا

قهوجي اشترى عربية جديدة ...طلع كراسيها برة

ليه الحمار بيسبق الحصان في الصعيد؟؟؟؟؟
    عشان الحماربيلعب علي ارضه.وفي وسط جمهوره و مشجعيه (الصعايدة ميزعلوش احنا بنهزر هههههههه).

مرة 2 مساطيل راحو يلعبة بلياردو واحد منهم طلع فوق الطرابيزة وقال انا الجون . (المساطيل برضو ميزعلوش).

مره واحد بيموت فجمع عياله علشان يقول وصيته وقال لهم انتوا لازم تبقوا قيد واحدة وطول ما

انتوا ايد واحدة مفيش قوه هاتقدر عليكم واعطى الابن الكبير منهم عصاية فكسرها فاعطاله اتنين فكسرهم فاعطاله 50عصاية راح كسرهم قالهم شوفتوا طول ماانتوا معاكم البغل ده ماتخفوش على نفسكم ابدا

مره واحد اسكندرانى لقى واحد بنته راجعه الساعه 3 بالليل
    فقالها كنتى فين يا بت قالتلو كنا بنتمشى مع واحد صحبى يابا قالهم خشى نامى احنا نحبو الصراحه

واحد بيتخانق مع مراته فبيقولها:انتى ليه مبتحبيش قرايبى قالتله

لا والله انا بحبهم بدليل ان انا بحب حماتك اكتر من حماتى

رئيس دوله صغيره راح زياره للصين
    رئيس الصين بيقله احنا عددنا 900 مليون نسمه انتو عددكم كام رد رئيس الدوله احنا 30 ألف راح رئيس الصين قاله يا راجل طب مجبتهمش معاك ليه
    ابراهيم
    ابراهيم
    الأعضاء
    الأعضاء

ذكر
    المزاج : عاشق

نكت مصرية Empty رد: نكت مصرية

مُساهمة من طرف ابراهيم الأحد يونيو 20, 2010 8:41 am

ههههههههههه

مشكور على هذه النكت الجميلة نكت مصرية Icon_biggrin
    سلموني مغترب
    سلموني مغترب